Play

Investors var lūgt Tehniskās apkalpošanas nodaļai palīdzību neatkarīgi no diennakts stundas. Jūs varat sazināties ar mums:

  • zvanot tieši Tehniskās apkalpošanas nodaļai, kur varat runāt ar kvalificētiem speciālistiem, nevis ieprogrammētiem aparātiem
  • ar e-pastu: serwis@ehrle.pl
  • izmantojot investoriem paredzēto “EhrleMaintenance” sistēmu.

Vidējais reakcijas laiks ir 24 stundas. Mēs varam lepoties ar papildu uzlabojumiem, kas šo laiku samazina gandrīz uz pusi.
Tas ir iespējams, pateicoties:

  • daudziem augsti kvalificētiem apkalpošanas speciālistiem gandrīz jebkurā pasaules vietā, kuri var īsā laikā salabot bojājumu,
  • pastāvīgai sadarbībai starp “EHRLE Polska” un “EHRLE GmbH”, kā arī biežām piegādēm no Ilertisenas rūpnīcas,
  • īpašai mūsu noliktavā pieejamo rezerves daļu glabāšanas sistēmai (tā atvieglo nepieciešamo rezerves daļu atrašanu īsā laikā),
  • efektīviem un augsti kvalificētiem apkalpošanas darbiniekiem ar plašām tehniskajām zināšanām, kuri var diagnosticēt problēmu uz vietas objektā. Viņu transportlīdzekļi ir pilnībā aprīkoti ar profesionāliem instrumentiem un rezerves daļām, lai uzreiz varētu izlabot bojājumu.
Up
Šī lapa izmanto sīkdatnes (cookies), lai mūsu pakalpojums var strādāt labāk. Uzzināt vairāk Es saprotu